Išleista nauja dokumentų valdymo sistemos Labbis DVS versija Logas - procesų ir dokumentų valdymui.
Sistemos išskirtinumas
Išmanusis duomenų skenavimas - skeneris, OCR ir Logas duomenų apdorojimo procesai - paieškai skenuoto dokumento turinyje bei optimizuotam duomenų užpildymui.
Sukurtas naujas funkcionalumas:
- patogios procesų valdymo priemonės;
- plati integracija su technine įranga. QR ir RFID kodų, NFC žymių naudojimas dokumentų ir informacijos apie dokumentą paieškai;
- ISO, Lean, Six Sigma bei kitų procesų valdymo standartų diegimui sistemos Logas aplinkoje;
- informacijos paieškai dokumento tekste (OCR);
- informacijos, dokumentų ir duomenų teikimui išoriniam vartotojui;
- sukurti įrankiai sąsajų su L.4PRO konfigūravimui bei sąsajų su išorės sistemomis kūrimui, naudojant ECM ir BPM standartus ir užtikrinant duomenų naudojimą procesuose;
- bei kitos funkcijos ir įrankiai.