Funkcionalumas

Logas – ergonomiška, adaptyvaus dizaino, lengvai pritaikoma įmonės poreikiams, atvira ir integrali informacinė sistema, kurios mobilumas leidžia pasiekti sistemą iš bet kurio įrenginio esant bet kuriame pasaulio taške.

Išmanusis dokumentų skenavimas – skeneris, OCR ir Logas duomenų apdorojimo procesai skirti paieškai skenuoto dokumento turinyje bei optimizuotam duomenų užpildymui.

OPERACIJOMS

Dokumentai – dokumentų valdymui sukuriama el. dokumentacijos struktūra, neribojant jos dydžio ir gylio.

Užduotys – optimalus darbuotojų laiko valdymas. Užduotys susietos su dokumentais ir procesais.

Procesai – dokumentų valdymui bei stebėsenai, dalyvaujant darbuotojams, partneriams, gyventojams.

El. parašas – mobilus ar stacionarus (USB kortelės), kvalifikuotas (ADOC ir PDF.LT) ar nekvalifikuotas.

Rodikliai – ISO, Lean, Six Sigma bei kitų standartų diegimui.

Sutartys – sutarčių valdymo procesai, jų kontrolė ir stebėsena.

VARTOTOJO PATOGUMUI

Portalo langas – darbuotojui skirta informacija: dokumentai, užduotys, pranešimai ir skelbimai.

Ataskaitos – modeliavimas ir išvedimas į įvairius įrenginius ir įvairių tipų failus.

Paieška – informacijos paieška ir peržiūra pagal visus kriterijus, paieška tekste (OCR).

SISTEMOS ADMINISTRAVIMUI

Sąsajos – įrankiai sąsajų su Labbis.4PRO konfigūravimui bei sąsajų su išorės sistemomis kūrimui, naudojant ECM ir BPM standartus ir užtikrinant duomenų naudojimą procesuose.

Saugumas – vartotojų, jų vaidmenų ir teisių valdymas. Duomenys ir ataskaitos auditui.

Išorinis vartotojas – informacijos, dokumentų ir duomenų teikimas išoriniam vartotojui.

MS-Office, Windows integracija - Dokumentai gali būti įkeliami ar paimami net neatsidarius sistemos.

Konfigūravimo įrankiai – dizainas ir kalbos, dokumentų šablonai ir formos, metaduomenys.