Labbis4.PRO taikymas

Viskas ko reikia - viena ir vieninga sistema

Labbis4.PRO gali būti taikoma kaip viena ir vieninga sistema komunalinių paslaugų apskaitai ir jos valdymui - tai patikimas pagalbininkas kiekviename apskaitos proceso žingsnyje. 

Sistemos vieningumui užtikrinti įgyvendinta eilė technologinių sprendimų, todėl ją galima taikyti pastatų priežiūros paslaugoms ir netgi klientų pranešimų valdymui. 

Taip pat sistema gali būti taikoma ir vandens apskaitai. Supaprastinami procesai, patikimai atlikti skaičiavimai, be priekaištų apdorojami net labai dideli duomenų kiekiai, savalaikių ataskaitų ir įžvalgų gavimas - viskas ko reikia - vienoje sistemoje. 

Įmonių grupės veiklos ir procesų valdymui

Labbis4.PRO technologinio sprendimo dėka Jūs galėsite sėkmingai valdyti visos grupės įmonių procesus, duomenis bei dokumentus. Sistema nereikalaus jokių operacijų dubliavimo ar duomenų importo/eksporto. Visa verslo informacija bus vieninga ir tarpusavyje suderinama, tačiau Jūs galėsite pasiekti ir informaciją pagal atskiras grupės įmones.

Pastatų priežiūros paslaugoms

Sukurtas sprendimas, apimantis pastatų, juose esančių sistemų ir įrengimų profilaktinei, planinei bei pagal klientų iškvietimus priežiūrai, sąskaitų klientams rengimui, į jas įtraukiant visas komunalines ir priežiūros paslaugas, bei šių sąskaitų pateikimui klientams, atsiskaitymų valdymui ir komunikavimui su verslo klientais bei gyventojais. Šis sprendimas apjungia šias Labbis4.PRO sistemas: LogasBonus, Paslaugų valdymas, Sąskaitų valdymas (Billing), Ryšiai su klientais.

Sprendimo įgyvendinimo metu sukurta sąsaja su kliento portalais bei sukurti individualūs sprendimai paslaugos atlikimo kokybės ir fakto stebėsenai, veikiantys mob. įrenginių aplinkoje, sukurta individuali klientų pranešimų registravimo sistema, sukurta duomenų saugykla Sybase IQ, Oracle ir Microsoft SQL platformose bei veiklos analizei skirtas sprendimas (Web Focus ir Oracle BI platformose), įgyvendinta eilė technologinių sprendimų greitaveikos ir sistemos vieningumo užtikrinimui.

Klientų pranešimų valdymui

Tai sprendimas, skirtas el. Paslaugų verslo klientams teikimui, apimančiam pranešimų ir dokumentų registraciją, sprendimo eigos ir dokumentų eskalavimą įmonės viduje, sprendimo eigos stebėseną bei analizę. Sprendimo įgyvendinimui panaudotos šios Labbis4.PRO sistemos: Logas – dokumentų ir procesų valdymui, CRM – duomenų apie klientą pasiekimui ir susijusios informacijos saugojimui, Pranešimų valdymo sistema – išorės vartotojų (klientų) pranešimų registracijai.

Vandens apskaitai

Veiklos valdymo sistema, leidžianti supaprastinti procesus, patikimai atlikti skaičiavimus bei apdoroti didelius duomenų kiekius, gauti savalaikes ataskaitas ir įžvalgas.

Sistema pritaikyta valdyti visus vandens apskaitos žingsnius: 

  • Finansų valdymas ir apskaita;
  • Procesai ir dokumentai;
  • Darbo užmokestis;
  • Personalo ir laiko valdymas;
  • Investicijų ir kontraktų valdymas;
  • Abonentų valdymas;
  • Veiklos ataskaitos;
  • Turto valdymas;
  • Paslaugų administravimas.

Vandens mokesčio skaičiavimo procesas šios sistemos dėka taip pat tampa tikslus, patikimas ir nesudėtingas, nes visi žingsniai sistemoje vykdomi nuosekliai ir tiksliai: naujo periodo atidarymas, duomenų importas, pasirengimas skaičiavimui, skaičiavimas, sąskaitų rengimas, atsiskaitymai, skolininkų valdymas, periodo uždarymas.

Visa informacija surenkama Labbis integracinėje platformoje tikslingai nukreipiama į valdymo blokus ir paskirstoma gavėjams: VMI, Sodra, Statistika ir kt. sistemos. Reikiami informacijos srautai gali būti nukreipiami į gyventojų portalą ar pateikiami akcininkams, savivaldybei.

Komunalinių paslaugų apskaitai

Veiklos valdymo sistema leidžianti supaprastinti apskaitos ir valdymo procesus, gauti patikimas ataskaitas bei savalaikes įžvalgas.

Sprendimas skirtas surinkti, saugoti, apskaičiuoti, analizuoti ir valdyti teikiamų paslaugų informaciją, išrašyti sąskaitas klientams ar abonentams už suteiktas paslaugas pagal darbų faktą ar tarifus, sekti atsiskaitymus už paslaugas, valdyti skolas bei permokas.

Visa informacija surenkama Labbis integracinėje platformoje tikslingai nukreipiama į valdymo blokus ir paskirstoma gavėjams: VMI, Sodra, Statistika ir kt. sistemos. Reikiami informacijos srautai gali būti nukreipiami į gyventojų portalą, užduočių vykdytojams ar pateikiami akcininkams, savivaldybei.